ShareThis

luni, 20 februarie 2012

♡ Muffins colorate ♡


De ziua indragostitilor am vrut sa fac ceva dulce prietenului meu, si au iesit niste prajituri foarte dragute si colorate. A, si foarte gustoase.... ❤



Tot ce am facut, am cumparat Muffins de vanilie cu fulgi de ciocolata la cutie Dr.Oetker, Glazura Duo de ciocolata cu gust de capsuni Dr.Oetker, Frisca lichida Hulala, Jeleuri capsuni Silvana, Ornamente bilute decorative sidefate, multicolore si am avut din Suedia Creion pentru decor din glazura de zahar roz, dar le gasiti in mai multe culori si de la Dr.Oetker.


Primul pas: Prepararea brioselor
Ingrediente: 
1 cutie Muffins - Mix pentru briose de la Dr. Oetker 
2 ouă 
125 ml ulei 
75 ml lapte
Mod de preparare: 
Se iau din cutie cele 12 forme de copt şi se aşeaza pe o tavă dreptunghiulară. 
Într-un vas se pune praful pentru brioşe şi se adaugă ouăle, uleiul şi laptele. Se amestecă cu telul sau cu mixerul in cazul meu, până la obţinerea unui aluat lucios. 
Din fulgii de ciocolată se păstrează o lingură pentru ornat, restul se încorporează uşor cu telul în aluat. Dar eu am pus toti fulgii in aluat, iese mai bun si apoi daca le decorez nu mai am nevoie de fulgi.
Cu ajutorul a 2 linguri se dozează aluatul, în cantităţi egale în cele 12 forme de copt. Daca se pastreaza totusi fulgii de ciocolată, se presară pe fiecare brioşa în parte. Se coc în partea de mijloc a cuptorului timp de 20-25 minute.
Cuptor cu aer fierbinte: cca. 180 °C (preîncălzit) 
Cuptor cu gaz: trapta 3 (preîncălzit) 
Timp de coacere: cca. 20-25 minute
Brioşele se lasă la răcit în formele de hârtie.

Pasul 2: Prepararea glazurii
Glazura duo de la Dr.Oetker va oferii un înveliş delicios de ciocolată consistentă, va îmbraca prăjiturile şi oferă un aspect apetisant!
Nu necesită preparare, se pune plicul cu glazură în apă nu foarte fierbinte timp de 5 minute până se înmoaie glazura şi apoi se toarnă peste desertul pe care doriţi să-l decoraţi. La instructiuni e notat ca puteti incalzi ciocolata si la cuptorul cu microunde, dar eu recomand sa nu faceti asta, chiar daca este mai comod, pentru ca ciocolata chiar se va inmuia, insa va face cruste de zahar ars din ciocolata, iar in cazul glazurilor cu 2 culori, se va amesteca culorile si nu se vor mai deosebi intre ele.

Pasul 3: cel mai usor, Frisca
Pur si simplu se mixeaza frisca lichida rece de la frigider, pana observam ca s-a intarit suficient incat sa stea fixa pe mixer.


Pasul 4: Decorarea brioselor
Asta e partea cea mai distractiva. Dupa propia imaginatie le puteti decora, intai puneti frisca sau ciocolata lichida, apoi bombonelele. Puteti gasi in magazine multe modele de decor, cum ar fii de la Dr.Oetker, margarete colorate din foi de napolitane, ornamente colorate in diverse modele si culori, trandafiri cu aroma de ciocolata. 


Iata ce a iesit! 








Pentru alte idei sau retete, citeste si:
    
Retete ca la mama acasa                          Bunatati de craciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤